Varför?

jag förstår inte, man blir så förrvirrad. usch, varför är världen så ond? det kommer vi nog aldrig att få reda på.
Det är så många jag kännder som har gått bort de senaste åren, någon genom sjukdom, någon genom olycka, någon genom överdos, någon genom misshandel, någon genom mord, någon genom självmord. Varför? Om jag ska vara ärlig så känner jag ingen som dött för att den blivit gammal, det är sjukt, av mitt 19 åriga liv så är det bara unga vänner till mig som försvunnit ifrån mig. Det är inte rättvist, men världen är inte rättvis och den kommer nog aldrig att bli det.
Nu är det en av mina nära vänners vän som gått bort, även fast jag inte kände dig så gör det ont, tycker så synd om de som blev lämnade här!

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina (ett blåbär)

Det suger...



Kul att prata med dig igår =) Puss

2008-09-17 @ 11:09:08
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: mikaela

ja, det var det :)

2008-09-17 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0