Objektiv

Nu har jag köpt ett objektiv till... det är superbra!!!! men nu är jag pank, jag ligger 80:- back på kontot och har inga kontanter + att jag är skyldig mamma och pappa 13 000 :-  sen förut.ojojoj, hur ska det här gå?
Men pappa var med när jag köpte det och han tyckte att jag ska lägga ner pengar på ett bra objektiv som jag kommer kunna använda till fotojobb istället för att snåla och köpa ett billigare som inte alls är lika bra, och han har rätt, med tiden kommer jag tjäna på det här objektivet, jag behövde ju kompletera mitt 70-210mm så nu blev det ett orginal nikon 18-70mm. Ska ut och provfota det lite mer på lördag, har inte hunnit ikväll som jag kom hem när det var mörkt, men har fotat lite inne och det verkar så bra!
Ska avbetala skulden till mamma och pappa också så det är lungt, men tills det blir lön så kommer jag inte kunna göra någonting som kostar pengar så det blir till att sitta hemma hela helgen :P om det är någon som vill hålla mig sällskap i min ensamhet så är det bara att titta förbi :P

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina (ett blåbär)

lägg upp eller skicka bilder så jag kan se! Vill se skillnader =) Puss syrran

2008-09-19 @ 13:59:07
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mickan. man ska inte leva på krita!!!!

2008-09-20 @ 00:37:34
Postat av: Anonym

hehe, nej jag vet josse.... Jag måste ta och bättra mig!

2008-09-21 @ 21:12:50
Postat av: Josefin

Jag har levt på krita och jag har betalt av skulden men då får man leva tråkigt i några månader..:P

2008-09-22 @ 14:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0