Fotograferandet igår

Det gick över min förväntan! Bilderna blev jättebra tycker jag!
Jag fotograferade tre brorsor, deras mamma ville ha bilder på dem alla tre tillsammans.
Jag fotograferade även deras bil och den älsta brorsan med hans flickvän.
Jag gillade bilderna och alla gjorde sig väldigt bra på bild. De ville inte ha de där klassiksa skolfoto fotona och jag tror att vi lyckades.
Gud vad jag älskar att fota, jag ska verkligen bli fotograf, så är det bara!
här är en av bilderna på bilen. men det är porträttbilderna som blev bäst, men de vill jag inte lägga ut innan jag vet om det är okej för dem. Men dem blev bäst, bilar har jag ju aldrig fotat förut, men man ska inte vara feg för att prova något nytt!


Kommentarer
Postat av: elina

äntliegn en uppdatering:D

Ball bil! verkligen!

2008-09-23 @ 11:34:54
Postat av: Karin

Du ska inte bli en fotograf Mikaela, du ÄR en fotograf :D Så jävla grym! Hur snygga bilder som helst, du har verkligen känsla för foto! <3



Syns vi imorgon? :D

2008-09-24 @ 00:10:12
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/
Postat av: Amanda

Riktigt snygg bild!!

Som Karin säger, du är redan en fotograf :D

<3

2008-09-24 @ 00:31:46
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0