Party Party!

Igår blev det lite fest, det var nice!
Jag, pontus, jimmy, omen och marcus satt först i en lägenhet och förade lite, det blev inte så mycket "fest" men vi hade trevligt ändå. Vid 23 tiden bestämde jag, jimmy och pontus oss för att dra ner till Stadt. Jag och jimmy tyckte att vi kunde gå, det tar ca en kvart, men Pontus var lat så vi beställde en taxi istället :p men det var inte helt fel det heller, skönt att slippa knata i ovädret!
På stadt så var det roligt, vi trodde ett tag att vi kom på versta supergrejen, ett annat ställe att gå in på via hotelldelen så att man skulle kunna komma in gratis, men det sket sig :P
Sen hittade vi ett konferensrum i en annan del av stadt där vi hittade massa godis, hahaha! mums mums!
Men sen festade vi loss istället, det var kul och det var ganska mycket folk, träffade på ganska många kompisar :)
På bussen hem satt jag och snackade med häggen om åkersberga som han har varit där nere och jobbat nu och när han gick av så vände sig killen framför mig sig om och frågade: -är du från Berga???!
Hahahn det visade sig att han bodde i Waxholm som bara ligger en bit ifrån åkersberga, han kom här uppifrån men hade flyttat ner och jobbade där. Världen är liten ibland asså!
I morse när jag satt på bussen hem så visade det sig att min käre mamma hade glömt bort att hon skulle hämta mig, så snällt! Så jag hängde med upp till Martin en sväng så att jag slapp stå ute i regnet och vänta på att hon skulle komma.
Men tillslut kom jag hem och kunde äntligen käka frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0