Opererad

Nu har jag klarat av en av mina versta fobier, att bli opererad!
Igår blev jag nämligen opererad i munnen, hade en visdomstand som inte kommit upp och satt dumt till in under den andra tanden.
Så jag fick åka till Hudiksvalls sjukhus, ha en grön "badmössa" runt håret och sedan ettt grönt skynke över hale mig så att bara näsan och munnen var framme. Sen bedövade de hela min mun och började skära upp hela tandköttet :/ Men de fick inte ut tanden så de var tvugna att slipa och såga i mitt käkben!!!
Det avr läskit men gjorde inge ont då, emn när bedövningen släppte  så gjorde det sjuktligt ont och jag har knappt ätit sen igår, det går nämligen inte.
Idag ser jag utt som en stor himla uppsvälld ballong i ansiktet och de gör lika ont, så det blev tyvärr inget jobb för min del.


Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Du ser ut som pigan Lina när hon hade tandvärk :D hahaha! men lika söt ändå...

2008-10-17 @ 16:20:41
URL: http://lindapaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0