Fan!

Jag ville jobba idag, jag hade tänkt det fast jag har ont och ser ut som pigan lina i emil i lönneberga när hon hade tandvärk, men inte går det, för i morse när jag gick upp såg jag ännu värre ut och har börjat svullna ner mot halsen och det får man tydligen inte göra mamma ringde till tandläkaren i bergsjö som som tur är hade öppet den här lördagen.
När de fick höra att jag hade börjat svullna ner mot halsen så sa dem -ojdå, ni måste komma in på engång! det får absolut inte svullna ner mot halsen!   kul jul, så blev det med min jobbardag och jag förlorar ytterligare massor av pengar tack vare dem där dumma tanden, har inte kunnat jobba på tre dagar nu och lördagar som är den skönaste dagen att jobba, man jobbar kortast tid och tjänar mest pga Ob.
Men men, det ser ju ut som att jag ahr blivit misshandlad eller något så det kanske är lika bra, antar att kunderna skulle vänt i dörren när de fick syn på mig :/

Såhär såg jag ut i ansiktet igår, jag ser ut som en mupp på bilden som jag har så sjukt himla ont och helt ofixad som jag bara låg hemma och typ dog, och nu idag är jag typ dubbelt så svullen och ser ännu hämskare ut men det har jag ingen bild på, men här är igår:


Ja, ni kanske förstår varför jag inte kan jobba idag när jag ser ut så här fast dubbelt så hämskare.

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Vaddå helt ofixad på bilden? sminket är ju på iaf =)

Jag tycker du är jättesöt ändå syster yster! :P

2008-10-18 @ 12:11:29
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack Linda! <3

2008-10-18 @ 15:58:15
Postat av: Annelie

næmen lilla du! stackare! hoppas det går øver snart! men måste sæga att om nån passar i svullet ansikte så ær det du ;)

<3

2008-10-19 @ 15:16:20
Postat av: Mikaela

hehe, det är bra att jag har kompisar som stöttar mig när jag känner mig ful ;D <3

2008-10-19 @ 17:17:08
Postat av: Frida

Usch, fy vad jobbigt. =( Hoppas jag inte behöver dra ut mina cp-visdomständer. Men ja, med tanke på att jag för förföljd av otur kommer det väl hända. Hoppas du är bättre nu iaf =) kram

2008-10-20 @ 20:56:49
URL: http://heygirl.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men oj! hoppas dte blir bra snart!

Fin i håret btw :)

2008-10-22 @ 13:12:56
URL: http://lottaandersson.devote.se
Postat av: elina

Men gumman! det ser inge skont ut! Fast du maste forlata mig, for jag rakade skratta lite:P Men det AR synd om dig! Men det finns inget man inte kan skamta lite om, eller hur!

Saknar dig sotnos

2008-10-26 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0