Valborg!

Det var en riktig bra valborg. jag och Jimmy drog till Tomas som hade fest uppe på Öster. Vi satt ute i kvällsolen och grillade och smällde lite smällare, eller rättare sagt de smällgalna grabbarna som smällde potatissallads burkar, beareissås påsar mm.. :P Men trevligt var det. Efter ett tag kom även sötingarna Ewa och Amanda :)
senare drog vi ner till bockarna och stog i kö en bra stund, mycket folk.
Innan nattbussen skulle gå gick jag och jimmy och satte oss vid möljen, det var riktigt mysigt, fick samma känsla som när vi var i Bulgarien, massa hög musik överallt och massa männiksor som hade kul, så underbart!!!

En superbra kväll helt enkelt!

jag och Ewa
image302

Amanda :)
image303


Hehe, Jimmy och Tomas, fråga mig inte vad Jimmy håller på med :P haha!
image304

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det var riktigt kul igår :)

2008-05-01 @ 22:54:39
URL: http://saraamandalantz.blogg.se
Postat av: Karin

Låter som att ni hade jättekul :D Härligt!

åh vad härligt! Jag vill också vara ute mycket, så hemskt att vara inne. I alla fall så mycket som man är. Jag borde vara ute i friska luften mycket mer!!
Ja, du har ju pollarna :) Jag har liksom inget ute att göra :S Spela fotboll, men det är inte så kul själv :P

Puss

2008-05-02 @ 23:11:35
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0