Studenten!

Nu börjar det verkligen närma sig studenten. Det börjar märkas mer och mer... i lördags var det karnival (bilder kommer sen) och i morgon ska vi fotograferas i våra fina studentmössor och studentkläder.
Nästa vecka är sista veckan vi har kvar i skolan, sen är vi lediga två veckor och sen, fredag den 13 (otursdag)juni ,haha, då tar vi studenten!!! Jippi!!!!
och på lördag den 14 Juni så har vi studentbal, håller på att tittar ut någon frisyr som Anette ska göra på mig.

Provade iaf outfiten som jag ska ha på mig i morgon när vi fotograferas och jag ska även ha det på själva studentdagen :)

image364
image365

Kommentarer
Postat av: elina

SNYGG!

2008-05-21 @ 23:23:38
Postat av: Amanda

Gud vilken söt klänning! :D

2008-05-22 @ 00:25:50
URL: http://saraamandalantz.blogg.se
Postat av: Karin

Vilken snygging :D

2008-05-22 @ 19:09:49
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0