Så underbar dag!!!

idag har det varit en helt underbar dag! Vaknade upp med min älskling och käkade frukost för att sedan åka hem och ut i stallet. Har vairt i stallet hela dagen, så himla underbart väder! 20 grader och sol!
Jag, Ebba och Naela har ridigt en massa på ridbanan och tränat lite dressyr och hoppning. Sen cyklade Ebba hem och jag tog ut Gazeau och jag och Naela red en underbar ganska lång sväng i skogen, men det blev lite knas där ett tag, uscha hatar sånt som blev, men vi var mogna och rädde ut allt med den andra männiksan på ett bra sett... Tur så att det inte blir som i skeppsdal med massa sura människor som hatar hästar :S
Sen red vi bort till sandtaget och galopperade, så underbart!
Gud vad jag älskar våren och värmen, känns som att man börjar leva igen!!!

Nu ska jag ringa Naela och se hur länge de ska vara i tyskland i sommar å hoppas på att hon kommer vara hemma under tävlingen vi vill vara med på.

knäppisen Gazeau förre våren
image305

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0