Kamera

Canon eller Nikon???
Gud va svårt! men det ska i alla fall vara en bra digital systemkamera med ett bra objektiv.
Har fått lite tips av Fhilippe som är våran fotolärare och fotograf här i Hudik, så det har hjälp mycket, nu vet jag vad jag ska ha för objektiv och kanske vilken kamera.
Men jag har bara jobbat med Nikon tidigare... Men Canon är ju också bra. Men jag vill ju satsa på det bästa nu som jag gärna vill jobba som fotograf sen. Men vad är bäst då? hmm...
jaja, det får visa sig sen när jag ska köpa en vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Anonym

våran nikon är bra!

2008-05-23 @ 16:36:16
Postat av: Karin

Jag har läst på många ställen att Nikon är bäst i hållbar het och funktioner och sånt. Så en Nikon skulle jag tipsa om :)

Vad kul att köpa en ny kamera! :D

2008-05-24 @ 18:28:16
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0