fy fan va äckligt!

asså, det här var bland det äckligaste jag sett... fy fan!!!  Asså, gav hästarna avmaskningsmedel igår... sen idag när pigge stod uppbunden i gången och sket så var det fullt av maskar i bajset!!! alla marrarna  kom ut!!! BLÄ!!!! det kryllade av mask som rörde sig.... asså, jag har fobi för maskar och djur som kommer in å bor i kroppen, fy fan!!! Mamma tycker att ajg är lite väl extrem när jag till och med vill köpa avmaskningsmedel till mig själv för att jag är livrädd för att det ska vara sånna där små äckel i mig, tänk om!!!! BLÄ!!! men det ska ju klia då å det gör det ju inte, men asså ändå! tänk om, jag vill inte,  fy, usch. ne nästan så jag tänker gå å köpa sånt i morgon. Jag vet att ajg är extrem, men ni skulle varit som jag om ni såg alla äckelmaskar i hästarnas bajs idag. fy, usch blä! jag höll på att spy! stackars hästar att ha haft de där i sig!!!!!!

Blä säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0