Fixat...

Nu har jag fixat en massa i photoshop och som vanligt har klockan dragit iväg jättefort och jag är trött och borde gå och lägga mig. Men det är inte så lätt när man är en nattuggla...
Men måste vell ta mig i kragen och gå å sova nu :P
Men först ska jag ringa Jimmy :)

och förresten, vet ni? Idag gjorde jag mitt muntliga nationella i Svenska B, det gick ganska bra och i morgon är vårat sista prov... det är ett prov i arbetsmiljö, men fatta, sista provet!!! Sista provet jag någonsin behöver göra på gymnasiet! Så underbart! :D ååå vad jag är lycklig!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kan förstå det :D
Kan inte fatta att jag åker imorn!!
Tack !!:)

2008-05-27 @ 12:13:47
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0