Båtluffa

Sitter å snackar med Elina :D vi ska antagligen båtluffa i början av sommaren i stockholms skärgård!!!!
Jag gjorde ju det för någon sommar sedan men Jimmy, Johnny, Linda, Annelie och Felicia, det var bland det underbaraste jag gjort!!!

Någon som vill hänka???

Johnny och Jimmy vid kajen i Vaxholm
image330

Käkar mat på ön Grinda
image331

Kvällsdopp på stranden Trovill i Sandhamn
image332

Trovill är en vacker strand, tänk att det kan vara så fint i sverige!
image333

Jag och Annelie kvällsbadar
image334

Såhär underbart hade vi det varige kväll!
image335

Andra sidan av trovill
image336

Johnny har det härligt
image339

Vi drack skogsdrinkar :P
image340

en liten sammanfattning av veckan
image341

Sista dagen var det storm! och då menar jag verkligen storm!
image337

Vi kunde kanppt få ner tältet för det blåste så mycket..
image338



Men det var en helt underbar grej att göra med kompisar! jag rekomenderar det verkligen!
så om det är någon som vill hänga med oss i sommar så är det bara att säga till :D

Kommentarer
Postat av: elina

ååh vad hrligt det ser ut!

2008-05-14 @ 07:23:20
Postat av: Amanda

Jag läser dig också varje dag :)

2008-05-14 @ 20:49:09
URL: http://saraamandalantz.blogg.se
Postat av: Ewe m. Jonathan

Härliga foton. :)

2008-05-17 @ 20:35:16
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0