Ugglan Ugglesson har jag träffat

Japp, nyss, eller aa för ett atg sen när ajg var ute och körde Franse så hörde jag något hoa i skogen en bit bort och tänkte att det borde vara ugglan som jag hörde för någon natt sen ( sover nämligen med fönstret lite öppet) och väckte Jimmy så att han också skulle höra den, men han kommer inte ihåg att jag väckte honom :P haha!
Men i alla fall, sen fortsatte jag köra och mitt i en gran ovanför mitt huvud hoade någon väldigt högt, det var en kattuggla :D det var roligt men lite kusligt, var ju helt ensam, eller hade ju franse, men ingen annan männiksa och jag är sjukt mörkrädd. Men det var kul ändå, har inte hört någon uggla här uppe förut, i åkersberga hade vi en uggla som bodde på en liten kulle framför vårat hus så då hörde man ugglor ganska ofta.

image204

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad kul att se en uggla, det är inte varje dag precis!

Tack, jag hoppas också att det blir fint!! Tyvärr kan jag ju inte lägga in bilder eftersom jag fortfarande har kameran hos Ewa :(

Åh, jag skulle såååå himla gärna följa med ut på lördag men jag har inge pengar alls :( Skulle vara om det är gratis inträde dit ni ska ;P

Jag ska plugga till massör, hudterapuet, SPA-terapuet, sjukgymnast, dietist, personlig tränare eller nåt sånt. Ska nog utbilda mig på Axelssons som ligger mitt i Stockholm :D De utbildar hästmassörer också tror jag ;) Jag vet inte vad jag ska bli av allt det där, allt låter så lockande. Men tänkte att jag skulle gå och fråga på en massörsalong om jag får komma och titta hur det är och så :) Vore värsta roligt om du och jag pluggade samtidigt i Stockholm (kommer ihåg att du sa att du ska plugga där) :D

Justin laddade ner filmen så jag kan tyvärr inte låna dig den på DVD :P Men den är inte så lång och inte så jättebra :S Men om du jättegärna vill se den får du mer än gärna komma och hälsa på så kan vi titta på den :D

Pussss

2008-03-25 @ 23:23:54
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0