Sjukt kul!

Gårdagen var sjukt rolig! tänk att jag hade roligt på en gymnasiefest :P haha, brukar mest tycka att det är yngre folk där inne, men igår var det jätte roligt!
Först käkade vi tjejer middag, spelade ölspelet, sjöng lite singstar och umgicks, riktigt mysigt! Sen åkte vill till Stadt och dansade loss ordentligt! kul kul!  Jimmy och Martin kom också dit men var inte så mycket med dem för de var tråkiga och vägrade att dansa :P
Jag var föresten världens klantarsel också. Lämnade in min jacka och betalade med en hundring (det kostar 20:-) och gick därifrån utan att ta pengarna jag skulle få tillbaka :/ så himla muppad! Kom på att ajg glömde att ta pengarna typ 3 timmar efter att jag lämnat in jackan, så det kändes ganska meningslöst att gå och säga till. Men när vi skulle hämta ut jackorna så sa jag till tjejen jag hade betalat till att jag inte hade fått några pengar tillbaka, vet inte om hon kände igen mig och kom ihåg att ajg bara hade gått eller om hon litade på mig, men fick i alla fall tillbaka mina 80:- så det kändes väldigt bra. Hon var jätte schysst som gav tillbaka det fast det var flera timmar sen jag hade betalat in.

Men men..

Idag så har jimmy varit här, sen åkte han hem och då gick jag och syrran ut i stallet, syran red och jag körde, håller på att bli sjuk så jag orkade inte rida. Men shit vad det är kul att köra travhäst asså, går så himla fort :) Så häftigt att sitta bakom ett djur som springer så!!!

Ideal Du Gazeau. Det är en väldigt stor och känd travhäst som är farfar till Gazeau Action som vi tar hand om :)
image182

några av våra hästar, Först Araben Warrax, sen varmblodet Gazeau och sen nordsvensken Grim, visst är Gazeau lik sin farfar?!
image183

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja :D Det var verkligen huur kul som helst igår! :D Måste vi göra om! :D

Puss!

2008-03-21 @ 20:45:09
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0