påsk

Nu är påsken typ över. Vi har haft massor av folk här hela helgen, det har varit roligt :) Men jag är förkyld och det är jobbit.
Snart ska hela familjen in till hudik, mamma, malin och antonio ska gå på prommenad där och ajg och pappa ska övningskörs, måste ju träna så jag får mitt körkort snart! Vore så underbart att ha det asså!
Idag är det sjukt fint väder här, hade egentligen heller velat gå ut och rida en långritt med syrran. Men men, måste träna och pappa åker ju till sthlm och jobbar i morgon som vanligt och då har vi bara en automatbil kvar hemma och den ska jag inet övningsköra så mycket med.

muhu vad jag är trött. Nu ska jag gå och rita med Antonio istället för att sitta här :)

Här har jag ritat av Malins bebis Naschido
image184

Kommentarer
Postat av: elina

Du är ju så sjuukt bra på att rita gumman!

2008-03-24 @ 19:08:49
Postat av: Amanda

Men du är så duktig! :D

2008-03-24 @ 23:18:59
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0