Pankakor

Malin gjorde pankakor, det var gott! :)
Jag lite arg,.
Puckohunden har nyss käkat upp min rosa favorit penna!
Sen vet jag inte vad jag ska köpa till Jimmy i födelsedagspresent.
Jag vill åka till Gotland och ta med mig min häst dit i sommar.
Jag vill ha pengar.
Jag vill inte att det ska vara hög åldersgräns på ett ställe jag vill till.
Jag vill ha sommar.
Det snöar här.
Jag vill inte vara förkyld.
Jag vill hitta på något roligt.
Jag vill ha körkort.
Jag vill ha körkort för tungt släp så jag kan köra 2 hästar i en transport.
Jag vill ha en hästtransport.
Jag vill vara miljonär.
Jag vill ha ett ridhus.
Jag är inte på så bra humör idag :P


Kommentarer
Postat av: elina

haha:D det kommer mickan, förr eller senare får du allt:D

2008-03-25 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0