Lill stugan

Ja, här kommer det lite bilder från lillstugan. Men som sagt, den ska renoveras i sommar å sen ska jag bo i den tills jag kommer på vad ajg vill göra med livet och vart ajg vill bo.


Här är huset från. Utsikt från mitt nuvarande rum :)
image143

Det här ska bli kök, nu står det mest en massa prylar här inne.
image144 

Köket + min gamla säng, har ju stugan som förvaring just nu.
image145

Diskbänken
image146

resten av köket
image147

ser in i köket från hallen
image148

Hallen och dörren in till det som ska bli badrum
image149

Ska bli badrum, pappa har redan börjat renovera för nåt år sedan innan Catta dog. Det var ju hon som skulle bo här från början, men när hon dog så hade ingen av oss lust att fortsätt just då med renoveringen.
image150

Den blivande övervåningen. Den ska isloeras klart sen måste vi hugga ner skorstensstocken och skorstenen för det läcker in vatten där och de är för gammalt får att renovera, måste göra helt nytt i så fall.
image151

Utsikten från ett av fönsterna
image152

Skorstensstocken och resten av rummet
image153

Utifrån, behöver målas och fixas där med, men det får bli senare.
image154

Uppe där måste jag och Jimmy försöka hugga ner skorstenen som den läcker vatten.
image155


I kväll har jag och familjen delat på den här goda annanasen!
image156

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh ja :D Det vore hur kul som helst om vi hittade på något någon dag!! :D

Vilken mysig stuga, värsta kul att ha en sån egen hemma på gården :D Behöver ni hjälp i sommar hjälper jag gärna till! :D

Syns imorgon!
Puss

2008-03-09 @ 23:18:44
URL: http://bjellmankarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0