kallt och snö

ja, det är vad det är ute nu. var nyss ute och red Turbo med Franse som handhäst, red 1.3 mil. det var jobbit som Franse var galen och bara ville springa före Turbo plus att det snöade massor och jag blev dyngsur!
Men men, nu är jag inne i värmen igen i alla fall :)

Ikväll kommer min faster, farbror, kusin och fru och barn, deras kompisar och sen Jimmy hit, det ska bli roligt att träffa alla tycker jag.

I morgon ska jag kanske åka skidor i Hassela, men jag vet inte om jag har lust, känner inte för det just nu i alla fall. Men jag kanske hinner ändra mig till i morgon.


Utsikten från vårat fönster för några vintrar sen.
image133

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin bild!!!Hoppas du har kul idag! :D

2008-03-02 @ 11:44:21
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0