Jag är på dåligt humör

å ajg vet inte varför... kanske är vädret. Blä. jag vill hitta på något roligt, något nytt!
Jag vill interraila i europa, någon som vill med mig? Jimmy? men det kan man inte göra nu... eller kan kan man vell, men det är ju roligare att göra det i sommar. Men jag vet inte om jag kommer att ha råd. har ju inget jobb. Men aja, det löser sig vell med allt, orkar verkligen inte söka något jobb. Jag tar det som det kommer. Det som är det jobbiga med att söka jobb är att ajg bor i skogen. Kan liksom inte bara ta vad som hällst så länge jag inte har körkort... men men.

Någon som vill med mig till Sundsvall och shoppa skor föresten???

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tänk att jag satt och tänkte på samma sak :D
[email protected] :)

2008-03-12 @ 20:11:07
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0