studenten!

Snart tar jag studenten, på fredag rättare sagt, det ska bli så himla underbart!!!!!
och allt strul som var igår har löst sig nu så nu är jag lycklig :D
Sen så saknar jag min jimmy, han jobbar ju hela veckorna nu :( men det är bra att han är duktig till skillnad från mig som inte ens har orkat söka jobb än.
Sen så har jimmy köpt världens finaste kostym till balen och slipsen och de matschar min klänning :D Vi kommer vara så fina tillsammans, hoppas jag på iaf :p haha!
Har även fått min tid för håruppsättningen lite framflyttad, nu ska jag sätta upp håret kl 11.30 istället för 11.00. Men jag fattar verkligen inte varför balen ska vara dagen efter studenten, vill de att man ska vara helt död på balen eller?
 spec när man måste upp i tid för att fixa iordning allt. Men men.... man tar bara studenten en gång i livet :P

Nu ska jag sova.

Godantt!

None

Kommentarer
Postat av: Ewe m. Jonathan (frokendalarna)

Säger det igen - jättefint foto! ;)

2008-06-11 @ 13:15:41
URL: http://www.frokendalarna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0