Nu ni!

Nu ska ni få höra, eller iaf ni som är hästintresserade och läser min blogg.
Min Turbo som jag har nu är ju väldigt stor och jag känner att han är lite för stor för mig. Jag har ju tänkt att satsa på att rida distansritt med Naela och vill därför gärna ha en arab. Men araber är dyra och jag kommer inte ha råd att köpa någon. Men ajg gick in på bukefalos och hittade en som skulle lämnas ut på foder. en liten hingst, den skulle hällst användas inom avel coh distansritt. och ett stort pluss var att den står i gävlebors län.
Jag ringde henne som äger honom och det visade sig vara hästmassören som vi haft på våra hästar förut, det var hennes hingst, han är jätte vacker och jätte trevlig, vi var nämligen och hälsade på honom för några år sedan.
Han står i harmånger som inte alls är långt här ifrån så vi ska och titta på honom ikväll :D

Men sen kommer det som är lite jobbit, jag kan ju inte ha kvar turbo då, men då har jag tänkte att lämna ut honom på foder för jag kommer inte klara av att sälja honom.

så ser min hästframtid ut förtillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0