NIKON D200

Jippe jippi jippi!!!!! NU har jag en Nikon D200... en proffskamera!!!

Whoh!!! Vet ni hur himla överlycklig jag är eller!!!!!
Så sjukligt bra kamera!!!
Fick massa pengar i studentpresent till en kamera och skulle köpa en Nikon d80, så hjälpte min farbror mig för han känner en kille som importerar kameror från USA så de blir mycket billigare.
Men när Kalle ringde honom så frågade den här killen om jag inte ville köpa hans Nikon D200 som var till salu istället, så sjukt himla bra!!!
Bara kamerahuset hade kostat 14 000:- när han köpte det från USA förra året men jag fick köpa det för 7000:-, halva priset :D sen fick jag köpa ett jätte bra nikon teleobjektiv till för bara 800:-  , asså, vet ni hur himla lycklig jag är eller??? Nu har jag en egen proffskamera!!!
Bilderna blir så himla fina och färgerna återges exakt!!! Har fotot 400 bilder på två dagar nu :D :D :D
Nikon D200 säger jag bara!!! Om ni ska satsa på en bra kamera, satsa på att köpa den då!


Jusdet. Igår innan jag och pappa åkte hem från sthlm så åkte vi förbi min mormor och morfar för att överaska dem för morfar fyllde år och han visste inte ens att jag var nere i sthlm. så det var jätte kul.
Och en sak till som var jätte kul var att min syssling var hemma från Kina med sin son som bara är två månader gammal. Det var jätte kul att träffa dem, har inte träffat min syssling på typ tio år för han bott i kina.
Mormor och morfar har byggt världens finaste hus!!!!! så sjukt fint! ska lägga upp bilder sen!

Världens sötaste! Min sysslings son.
Min sysslings son

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men gud va söt :D

och fyfan va kul mikaela med kameran :D

Så glad för din skull (:

<3

2008-06-19 @ 22:11:19
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0