Hemma

Nu är jag hemma efter en underbar tid med mina underbara kompisar Elina och Josse. Vi var ju och båtluffade i sthlms skärgård, det var meninegnatt vi skulle vara ute tills imorgonbitti... men vi åkte ju ut till finnhamn tidigt på måndag morgon, det var jätte mysigt och vi ställde upp vårat tält på en fin plats vid vattnet... sen vandrade vi runt önoch ahde det jättemysigt, Vi lagade jätte god lunsch i våra stormkök, pankakor!!! :D haha, det funkar i stormkök faktist. Sen på kvällen så gick vi och la oss ganska tidigt i tältet och låg å snackade. På natten vaknade jag av att det var lite kallt och klädde på mig mjukisbrallorna och tjocktröjan, emn sen så sov jag gott :D
dagen efter så var vi kvar på finnhamn ett tag sen åkte vi till Grinda. där käkade vi lunch och det blåste och var kallt och regnade lite, så då beslöt vi oss för att avsluta våran luffartur :p haha, vi som skulle vara borta i 4 dygn :P
Men men, vädret passade inte. så vi åkte hem till elina, och ajg kan säga att efter ha åkte kommunalt i rusningstrafik med världens största vandrarpackning och tält å hela köret och sen gå upp för drakbacken, då är man varm!!!!
så då passade det väldigt bra att slänga sig i Elinas och deras jättestora jättefina pool som det var 25.5 grader i, så underbart!!!
Sen idag så har vi varit och handlat lite, hälsat på underbara Ploj och kattungarna och bara varit, mys mys!


Bilder från veckan kommer sen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh tack :D

2008-06-19 @ 19:13:05
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hur var læget på Grinda då? :D træffade inga från bergsjø detta år? Låter som att ni hade mys en tiden ni var ute, och det dær med att åka hem nån dag tidigare, det har du ju gjort førr ;P

<3

2008-06-21 @ 16:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0