Det brinner!

Alla har säkert hört/sett på nyheterna om den jättestora skogsbranden i Hassela... Nu ser men rök över hela bergen hemmifrån oss, men som tur är så blåser det bort från oss så vi får hoppas på att det inter kommer att sprida sig hit, sjukt läskit!
Mamma pratade med några vi känner uppe i skogen i Hassela idag, och när de skulle sova så var branden på bergen mitt emot dem, så de hade sätt hur träd efter träd fattade eld och de sa att det hade varit som att ha en glödande sol som lös in i sovrummet, men branden var en bit ifrån dem och det blåser bort från deras gård också som tur är!!!
Det här rökmolnet ser man hemifrån oss just nu:

image368

Kommentarer
Postat av: Annelie

usch usch med branden :/ hoppas den slæcks snart.
vad har du før planer før sommaren? vilket datum ær det du tar studenten??
Puss!

2008-06-03 @ 20:14:57
Postat av: Mikaela

BÅRLUFFA!!!!! Du måste med, jag skrev till dig på lindas resdagbok, men du kanske inte har sett det? Vill du med? jag och Elina och sen de som vill med ska båtluffa från måndagen den 16 juni till torsdag den 19 juni :D
det vore sjukt kul om du kunde hänga med!!!
Jag tar studenten fredag den 13 juni, då är du också välkommen om du vill :D

2008-06-03 @ 22:44:59
URL: http://mikaelazackrisson,blogg.se
Postat av: Annelie

men jag kommer va kvar i norge i juni :( flytta månad till augusti istællet?? ;)
och hoppas du får værldens bæsta student! jobbar ju då med :P men vi ses næ jag kommit hem från norge, det ka vi ordna :)
har du jobb efter skolan nu?
puss

2008-06-04 @ 17:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0