Zafir

Nu har min lilla Zafir kommit hit. Han blev min idag, jag pappa och Naela tog ju med oss transporten och åkte till Sveg för att titta på honom och köpa honom och ta med honom hem om allt kändes bra.
Snacka om att jag föll för den lilla söta 2.5 åriga arabvalacke, han är ju så sjukt söt och underbar att hålla på med!
Vi kollade honom, kollade vetrinärbesiktningspapprerna och longerade honom, efter det var det inget svårt beslut så nu är han min :D
just nu är han lite fuxaktig men kommer bli skimmel med åren.












Kommentarer
Postat av: elina

men gud vad snygg han är! Vilken lång rygg! Åh franse tror också att han är en stor och ståtlig arab;) haha

2008-07-14 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0