Snacka om ute dag!!!

idag har jag varit ute från kl 10.00 tills nu för typ 22.00, och det känns i kroppen, man blir sjukt trött av det :P
Innan jag kom in nu var jag ute med syrrans Doberman och vi plockade blåbär och han skällde ut en joggare, det är sånt vi sysslar med här i skogen. Tror att joggaren blev lite rädd när han helt plötsligt hörde vrålande skall innifrån skogen han sprang förbi, Naschido är ju inte direkt en liten hund längre, han börjar närma sig en maxad hane.
Just nu sitter lilla gulliga kattbebisen Vincent på mina axlar, han älskar att ligga och sova på folks axlar och bara ligga och spinna, men ibland ger han än akupunktur också, det är mindre skönt! Kattklor i ryggen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0