Lördagen, party party!

Min lördag var en toppen kväll alltså, det var sjukt trevligt och roligt. Jag och Jimmy började kvällen med att laga världens godaste kyckling. Efter middagen så drog vi hem till jimmy och fick sedan skjuts in till hudik, men först stannade vi till i ilsbo och hämtade Ekki och Emmelie som också skulle med oss till Tomas.
  Hos Tomas var det mycket folk och vi satt och snackade och körde ölspelet, roligt roligt. Sen kom Martin och hans kompis Tommy från Sundsvall till hudik för att festa lite med oss, så då gick vi för att möta dem och satt på möljen en stund och käkade pommesfrites innan vi begav oss till Stadt.
   Utanför Stadt så träffade vi Carro och Madde, om de fixade dit folk så skulle de tydligen få gå in gratis, tror det var därför, så då kom vi in utan att betala något, nice! Spec eftersom jag inte har några pengar.
Inne på stadt träffade vi även Anniina och Marcus, det var roligt att se dem igen :)
   Sen så är det ju så att de dumma nattbussarna har slutat gå hela vägen hem till mig så min stackars mamma fick hämta mig i Bergsjö. Martins kompis mådde inte så bra påvägen hem, stackarn! Jobbit att åka buss då.
Förresten så vill jag, Jimmy och Martin bo kollektivt i Stockholm sen, någon som hänkar? :)

Ölspelet


John kommer ut ur garderoben ;P




Ölspelet, söta Emmelie!


haha, muppad bild :P


haha, tror jag inte har någon normal bild på oss från den kvällen :p


Ekki, Ölspelet.


haha, snygg min Jimmy! Vattenpipa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0