Jag är en prickigkorv!

Japp, det är jag. Jag och Isabelle har nämligen hjälpt min faster och farbror och kupat deras potatisar ikväll och knotten såg oss som två vandrande buféer, jag hatar de små krypen!
Det var sjukt varmt även fast det var kväll så efter att vi jobbat klart så sprang jag och Isabelle ner till forsen och tog ett kvällsdopp, det är så underbart! Jag älskar att kvällsbada! Sverige är verkligen underbart på sommaren de dagar då det verkligen är sommar.

Min morgondag ska bli härlig, först börjar jag dagen med att jag och mamma åker in till hudik, ska följa med mamma som skulle handla en massa saker. När vi åker hem, om Jimmy slutat jobbet då, så ska jag hoppa av hos Jimmy och sen ska han och jag in till hudik igen, vi hinner ju inte ses så mycket i veckorna nu när han jobbar så mycket, så vi tänkte passa på att hitta på något som vi båda är ledig i morgon eftermiddag/kväll, vi hade tänkt att köpa pizza och åka ut till havet och sitta där och äta och ha det mysigt, antagligen åker vi ut till maln.

massa onödigt babbel hehe, men vet inte riktigt vad jags ka skriva asså.

eller jo, en sak!!!
Ett barn frågade mig idag:
- Mikaela, snusar du?
jag svarar förvånat:
- Nej, det gör jag verkligen inte! Varför skulle jag göra det för?
barnet:
- för det ser ut som du gör det tycker jag! både min mamma, pappa och syster snusar!

hmm.. hur ska jag ta det? inte som en komplimang iaf! hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0