:(

Al Ain fick åka hem igår för det funkade inte med våra hästar, han jagade Atlas och försökte betäcka honom hela tiden, Stackars Atlas höll på att bli våldtagen och tack vare det blev Al Ain så stressad av det kunde vi inte ha honom innne i stallet och knappt gå med honom. Det var jätte jätte synd för jag gillade verkligen den hästen, vi skulle ju tävla tillsammans ju!!! Men fungerar det inte hästarna imellan så går det ju inte, iaf inte när vi inte har mark för en fjärde hage.
så tråkit. Men man vill inte att någon skadar sig så det var det bästa.

Så nu frågade jag syrran om jag får tävla warrax nästa år istället. Vi har sagt till Naela att hon ska få tävla honom iår om hon vill om hon inte hittar någon egen. Men till våren ska Warrax och jag försöka ta oss ut på tävlingsbanorna och jag hoppas verkligen att Naela hittat en häst då för jag vill tävla med henne, det kommer inte vara så kul att tävla och träna ensam, hoppas hoppas hoppas att hon också kan tävla med mig då! :D Hon och jag är ett sånt bra team.

Idag när jag satt och kollade på hästnet så hittade jag en arab för 10 000:- , det är sjukt billigt, visserligen är han unghäst, 2,5 år, men unghästarna brukar ligga på mellan 20 000-30 000:- och de vuxna ligger mellan 30 000 - 50 000:-
Så jag ringde på honom och han verkar bra och hon vill ha iväg honom fort som hon inte kan ha kvar honom, så jag, pappa och Naela beger oss iväg till Sveg med transporten på söndag och tittar på honom, om han verkar bra ska jag köpa honom och ta med honom hem då, så jag hopps på det! Spontana Mikaela, jag vet! Men vad ska jag göra då? jag vill ha en egen häst att tävla med så småning om, så medans jag tävlar Warrax så kan jag rida in och träna den här.

jaja, nu ska jag sova och hoppas på att jag får med mig Jimmy också, verkar som att han fastnatframför Tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0