dagen idag.

Började dagen med att Jimmy fick skjutsa in mig till tandläkaren för det hände nåt muppat med min tand, den ilade så mycket så jag varken kunde äta eller dricka. Men de hittar inget fel på den, det kan kanske vara att visdomständerna trycker på och då kan det ila, ska få en remiss till hudiksvall och röntga hela munnen och se om jag behöver ta bort visdomständerna, uscha! Men men...

Sen gick jag till Anette och klippte mitt hår, precis när vi  nästan var klara och Anette höll på att föna mitt hår så ringde Malin till mamma och sa att vi var tvugna att skynda oss hem för Warrax hade sprängt staketet för han blev jagad av Al Ain och men han sprang igenom det på fel ställe, han kom nämligen in i hagen där Turbo står, så då blev han jagad igen stackaren! Men det gick bra och nu får inte warrax gå i samma hagen som Al Ain, det är så onödigt att riskera att det händer något.

Efter det käkade jag lunch och sen kom de som ska ha Turbo och provade lite olika sadlar på honom, men ingen passade tyvärr. Men vi bestämde att han antagligen flyttar till dem i helgen, min lillbebis ska flytta hemmifrån, det kommer bli lite sorglit, men han kommer få det bra där.

och nu har jag varit ute och ridit med Annelie. Idag var Al Ain mycket mera hingstig när vi red än vad han var igår, han höll på att hoppa runt lite då och då och skrek lite och småpratade mycket, men vi jobbar på det, han var duktig ändå, bara man är bestämd så fungerar det.

Man kan ju sammanfatta min dag som en hästdag :P

Al Ain



Hur kan en häst stå så här? hehe! Vet inte riktigt vad han gör på den här bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0