Bra hårprodukter!

Jag har köpt ett nytt balsam nu från en frisör i hudik, det verkar jätte bra. Det är mot frissit hår vilket jag har och hoppas på att det här balsamet kan hjälpa mig att få bort.
Jag älskar verkligen dessa frisörschampoon, mitt hår blir så sjukt mycket bättre av dem en de billiga schampoona, vissa kanske tycker att jag är galen som lägger ut så mycket pengar på sånt, men en flaska räcker i ca 3 månader då de är väldigt dryga, så det blir inte dyrt i längden ;) Pluss att jag är kräsen hur mitt hår ser ut, smakar det så koster det.


Matrix sleek look 125 :-


Schwarzkopf BonaCure 125:-


Kommentarer
Postat av: josefin

Men 125kr är ändå billigt för ett bra shampoo...Tur de

2008-07-22 @ 00:51:47
Postat av: Mikaela

Ja, det tycker jag också. Men det är många som tycker att jag är knäpp som köper så dyra schampoon när det finns schampoon för 20 :-

Men det som tycker det vet nog inte hur himla stor skillnad det är! Sen finns ett annat schampoo jag älskar, det är det som Elina och dem har från Amway, så sjukt bra! Nästa gång jag är hos Elina måsye jag köpa sånt av henne :D

2008-07-22 @ 22:50:21
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jo men vill man ha bra shampoo får man lägga ut pengar... jag köpte ju en hårinpackning för 400:-, men den va sjuuuukt bra så de va värt varenda ÖRE!:D

2008-07-22 @ 23:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0