Vandalisering av högsta grad!!!!!

I morse, eller aa, kl 11,30, vaknade jag av att jag hörde ett monster i tvättstugan, NEJ! blä, måste gå upp ocg se vad monstret håller på med. Det var ingen rolig syn att vakna till, han hade öpnnat en låda där vi har verktyg och plastpåsar, tagit varenda plastpåse (ca 6 st) rivit sönder dem, tagit ett lakan, sin filt och en handuk och dragit fram på golvet, tagit ner malins och mammas jackor på golvet, slitit loss lluvan från mammas jacka, hittat mammas mössa och vantar, käkat upp ena vanten så att det bara var bandet som sitter runt handleden kvar, resten var borta så det ligger vell i hans mage. Lyckats öppna en garderob och släpat ut min jacka på golvet och slitit loss ett band från den... hmm, var det nåt mer?
men det var verkligen inge kul att vakna till att det första man måste göra är att städa. Jag ska aldrig ha en hund från den är valp om jag någon gång i livet ska ha en hund. det är jobbit, det räcker nog med att vara moster till den här morrhoppan!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0