TV

ikväll kl 18.30 är det globen horse show på TV, då ska jag titta om jag ser mig och Elina, vi var ju där som pressfotografer :D så vi stod ju längst framme vid sargen och fotade och var inne på banan vid en prisutdelning och fotade, så det vore kul om vi var med på TV hahahhahahah :P

idag så åkte Jimmy hem från mig ganska tidigt. så jag å malin gick ut och red lite och sen så har ajg åkt pulka med min lillebror :D det var riktigt roligt :P

Idag flyttade Omen ner till nynäshamn, hoppas att allt gick bra med flytten :) vi kommer å hälsar på honom helgen som kommer :)  jusdet, måste betala mina och jimmys tågbiljetter, det hade jag visst glömt bort :/ aja...

image47

Kommentarer
Postat av: elina

vi syntes inte:(

2008-01-06 @ 19:57:01
URL: http://aaabbbccc.blogg.se
Postat av: Mikaela

ne, vi gjorde ju inte det :(

2008-01-06 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0