tråkit

jag har kommit fram till att fotboll verkligen inte är min grej... hängde med Jimmy till glysiscup grejen igår för att kolla när hans lag spelade, han kunde nämligen inte vara  med att spela själv som han både har skadat knät och fotleden... jag, syrran och jimmy åkte dit så vi var där till kl 18.20... så skulle vi vara där tills nattbussen gick hem, märkte gensast att det skulle bli sjukt tråkit att sitta där och titta i typ sju timmar, så jag försökte övertala jimmy att vi skulle åka hem tidigare.. går nämligfen ingna bussar hem till mig vid den tiden så jag måste hem till jimmy. Men han vägrade :p haha, kan jag iof förstå som det är hans intresse... så jag fick offra mig, han har ju varit så snäll och följt med mig några gånger när jag tävlat min lillplutts Franse i körning..
Men jag hade tur och jimmys pappa skulle hem vid 23.30 så vi åkte med honom hem. Malin var också tvungen att åka hem till jimmy som det inte går någon buss innan nattbussen hela vägen hem till oss. så när vi kom hem till  jimmy var Ewe där, jimmys pappas sambo, hon har också häst. så det blev en hel del hästsnack till nattbussen skulle gå, var ju tungen att kompencera ut en hel fotbollskväl :P haha... nee, men det är kul att snacka lite häst ibland :P

Jag, mamma och Kelly åker släde efter min minishettis Franse :D så mysigt!
image82

sen idag har jag å syrran ridit långritt för första gången på väldig länge, det har ju varit så halt innan.. var ute ca 3 timmar med en korvgrillnings paus.
Sen hittade vi en bra väg att träna distans på, ska ju tävla i dinstansritt i sommar.. red en väg som var 4 km lång.... travade hela vägen..  sen skrittade en stund sen skulle vi ta tid hur lång stunde det skulle ta att trava de där 4 km tillbaka... det tog 15 minuter,.. alltså red vi i typ 17-20 km/h det var en ganska bra medelhastighet på den 4 km streckan och både Turbo och Warrax tyckte att det var riktigt skönt att  strecka på benen ordentligt.


Kommentarer
Postat av: elina

ÅÅÅH! är den där bilden från nu? ser det ut så hos dig nu? guud va mysigt!

2008-01-26 @ 18:56:16
Postat av: Mikaela

nej det är från förra året, men det ser ut så nu med :D har snöat massor :D!!!! så vi komemr kunna köra släde!

2008-01-27 @ 17:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0