Servitris nästa!

eller jag är både pigg och trött, så ajg orkar inte gå och lägga mig, men jag borde lägga mig så jag orkar upp till skolan i morgon.

I helgen ahr jag och min Jimmy bara latat oss. Vi har verkligen inte gjort någonting. Vi har bara typ kollat på film, men det är mysigt det med. Fast i morse var vi duktiga, eller det kanske inte räknas som morgon, men kl 12 så gick vi på en liten promenad som solen tittade fram, vi tog med oss kameran och fotoade lite på nån militärliknande vagn eller hur man nu ska förklara det :P

Sen så ringde Elina mig idag och undrade om jag ville komma ner den 11 april och vara sevitis med henne. Det är nämligen så att Torvald, han som äger shettisarna vi alltid red på när vi var små, ska ha någon jätte fest inne i stan (sthlm) för någon tandläkargrejs. och han hade undrat om Elina och någon kompis ville hjälpa till. Så vi ska hjälpa honom då :D det kommer kännas som när vi var små och hjälpte till att serverahans fester, det ska bli jätte kul ju :D  Har hjälpt til på en fest med tema greyhound racing för de skulle å kolla på sådant... sen har vi hjälp till och servera uppe i kvarnen :D

Kommentarer
Postat av: elina

vi ska ha megakul!

2008-01-21 @ 18:29:00
Postat av: mickan

jaa det ska vi :D

2008-01-21 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0