full fart...

japp, idag har det varit full fart åp mig... upp vid 09.30 och ut i stallet typ vid 11.30 med syrran, var ute och red till ca 14.00 :D red streckan på 4 km på 13 minuter den här gången...  sen red vi runt i skogen lite här och där så nu är jag lite trött i kroppen, känner mig verkligen otränad asså!


pratade med Linda i telefon i går, det var roligt. De hade typ 18 grader varmt i spanien nu, så underbart! skulle också vilja bo där för tillfället :P men jag ska ner och hälsa på Linda i alla fall!

snart ska jag sätta mig framför Malins snygging TV och spela lite Tony Hawk´s underground... kom nästan till en annan del av spelet igår, men då skulle ju självklart malin gå och lägga sig så jag kunde inte fortsätta spela, måste säga att det spelet är riktigt roligt nu när jag kommit på hur man gör med allt :D
Så nu får inte Jimmy tillbaka sitt ps2 haha :P

Krya på dig min älsklings Jimmy! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Karin

haha vad härligt! :D Läser din blogg jag också! Härlig visningsbild du har :D Syns imorgon!

2008-01-28 @ 15:28:22
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0