År 2007

Ja, det har hänt mycket  år 2007, här är lite av det som jag gjort:

¤ Jag har fyllt 18 år,     
det var väldigt roligt eftersom nästan alla mina kompisar är äldre en mig och redan gått ut massor när jag har fått stanna hemma som jag har varit för liten :P Så jag har haft många roliga utekvällar främst med Jimmy, Omen och Martin, de jag gått ut mest med.     


¤ Varit i Avesta som kameraman på battleturneringen.



¤ Jag har varit i Stockholm på Lindas studentskiva med Jimmy och Omen och åkt limosin

                                                       



¤
Åkt på Silja Line kryssning med Jimmy, Tommas, Madde, Carro och Ewa:

      




¤ Mina underbara stockholmsbarndoms kompisar har hälsat på mig:

    


¤ Jag har varit på The kristet utseende konsert med mina underbara Göteborgs vänner:

                          




¤ Har varit och kampat med min underbara pojkvän :

                                   



 ¤ Varit i Bulgarien, jag och Jimmy firade våra tre år tillsammans, det är nog det underbaraste jag gjort, så himla härligt att vara där, bara jag å Jimmy:

                          





¤ Jag har blivit "moster"         
 



¤ Jag har ridit massor och jag och Naela har bestämt att hon och jag ska börja tävla i distansritt





¤ Varit pressfotograf i globen under globen horse show med Elina: 





¤ Och sist men inte minst så har jag tre underbara syskon:

              







Hm... tror att jag har kommit ihåg allt nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0