vad ska man gör med framtiden?

Ja, det är den stora frågan. Jag och mamma har suttit och pratat lite om vad jag skulle kunna jobba med. Jag är ju så sjukt kräsen av mig och vill inte vilket jobb som hällst.
Jag vill ju bli fotograf, men det är ju svårt att livnära sig på det. Men nu är det så att jag har en idé inom foto som både jag och mamma tror kan funka.
Men man kanske måsta ha ett jobb på sidan om också, en av mina drömmar är att ha egen travhäst och starta med, vore ju nice att kunna tjäna pengar på sin hobby. Då tänkte vi så här att jag kan ju ha den här hemma hos mamma och pappa, antagligen en kallblodstravare så att den kan gå på lösdrift. Då kan vi hjälpas åt med hästarna. Eller så tar jag ett jobb på halvtid någon annastans och har fotograferingen och travhästen som jobb på resten av tiden. För jag hade inte tänkt att ha ett stort travstall med massor av hästar utan bara typ en eller två och vara på amatörtränarnivå, det blir bättre med skatter och allt.
Men om jag ska jobba som travtränare så måste jag praktisera lite mer i ett travstall och lära mig ännu mer, ska kanske prata med Annelie om hon behöver hjälp eller om hon vet någon som man skulle kunna vara hos.

men men... man får se vad tiden visar.

Min nuvarande varmblodstravare :D
image83

Kommentarer
Postat av: amanda

Vilken fin häst :)

2008-02-24 @ 23:04:40
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0