Sova?

Borde man kanske sova nu? hmm.. Ja är vell svaret!
Men jag är en så kallad nattuggla som inte gillar att gå och lägga mig på kvällen och inte gillar att gå upp på morgonen.
För det andra så är inte Jimmy här och då känns det så himla tråkit att sova... Jag kan typ inte somna utan honom bredvid mig. När jag sover själv tar det typ 1-2 timmar att somna, men när jag sover med Jimmy somnar jag typ på engång.

Jimmy är en bra person på alla sätt och vis. Jag är så himla glad att ajg har honom, jag vet faktist inte om jag skulle klara mig utan honom, eller jo, det är vell klart att jag skulle, men ändå. Jag älskar honom väldigt mycket och den 23 april i år har vi varit tillsammans i 4 år :D 4 underbara år! <3<3<3


image128

Kommentarer
Postat av: Amanda

Shit, 4 år är...jävligt länge :D
Gud va kul :)

2008-02-26 @ 19:31:29
URL: http://saraamandalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0