skolan

Nu sitter man här i skolan, har inte varit här på en vecka som ajg har varit sjuk. men nu är jag tillbaka. Det är tråkit, eller aa, roligare en att vara hemma och vara jätte sjuk, har ju bara två lektioner som tur är, börjar 11.40 och slutar 13.50 i dag, ganska skönt om man säger så.
sen så längtar jag tills all denna is försvinner, jag har ju inget att göra på dagarna, det är halt å jobbit ute så jag kan inte rida eller köra, kan knappt ens gå själv ju. Vad gör alla om dagarna? sitter man bara inne och gör ingeting?
haha vilken nörd jag är, jag vet verkligen inte vad jag ska göra på dagarna när det är sånthär väder. På kvällarna kan man ju sitta inne framför Tv:n eller datorn, men det vill ajg ju inte göra på dagen, då vill jag ju vara ute. Men det går ju inte nu!! eller det går inte att göra något ute ju!!

och så vill jag köpa en balklänning. måste ner till stockholm snart och göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0