sjuk.---

blä också... nu har jag blivit jätte sjuk. vaknade i natt av att jag hade versta febern och inte kunde sova :( tog en alvedon och somnade vell tillslut... kl 10 i morse väkte jimmy mig för han vill gå upp för han var hungrig... då kände jag mig lite bättre, men när jag ställde mig upp kände jag att jag mådde piss rent ut sagt! gick ner, drack lite te men var inte sugen på att äta nåt, emn fick tillslut i mig ett ägg och när jag väl hade börjat äta var det ganska gott så jag åt två ägg och en macka å jucie, men har ändå typ världens himla feber och ont i halsen, har proppat i mig alvedon vilket jag typ aldrig gör, men mår ändå sjukt dåligt :( jag som har min första körlektion på tisdag, men vad det verkar som nu blir det till att ställa in den, känns onödigt att gå på den när jag är såhär sjuk och ändå inte kommer kunna ta åt mig allt läraren säger. :(


men men... till lite posetiva saker nu:

Linda ringde från spanien idag, nu hade hon fått ett nytt nr :D så himla roligt att höra hur hon har det!!!
De har flyttat in några nia tjejer i deras lägenhet så jag å jimmy kommer kanske inte få plats att sova där när vi ska dit i slutet av maj, men jag å linda kom på att vi kan ju sova på luftmadrasser, för vi har ju faktist båtluffat, så kräsna är vi inte. å om det blir nåt krongel kan vi kanske sova hos de några nätter å sen några på hotell så det inte blir så dyrt :)



image87

Kommentarer
Postat av: elina

krya på dig darling

2008-02-10 @ 17:48:48
Postat av: mikaela

tack :)

2008-02-10 @ 22:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0