Gamla bilder

japp, nu ska jag lägga upp lite gamla bilder på mig och Jimmy, vet att Karin kommer bli glad då :D hihi!
Ska bara se om jag hittar några man vågar visa för folk :P

Okej, så ni vet är alla de här bilderna för längesen!!! :P


Min sötis med långt hår
image114

Mina pojkar Johnny och Jimmy ;) skolavslutningen i 9an
image113

Alexis, Hanna, Jimmy och Pontus. Skolavslutningen på IV.
image120
jag och Hanna
image121

Jimmy ute vid havet, på stranden Koharet
image115

Kollage på mig och Jimmy
image117

Puss puss :)
image116

Jimmy tror att han är en cool gangster :P
image118

haha, jag med cowboy hatt :P
image119

















Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, det var så orättvist :o
Egalias döttrar äckligt dålig tycker jag!
Alla böcker vi har läst, har inte varit sådär "yes, nu ska jag läsa :D"
Utan, "fan, jag måste läsa. äsch, jag struntar i det..."

2008-02-25 @ 20:18:27
URL: http://saraamandalantz.blogg.se
Postat av: Karin

Tack :D

Jooo jag är tjock! Läs min blogg idag så får du höra hur fet jag fått höra att jag är idag! Känner mig just nu som ett vandrande fläskberg..

Jobbiga ex ska vi kasta i papperskorgen, så känner jag nu.

Wieee vilka söööta och fina bilder på er :D:D Älskar gamla kort, det är så kul! :D Värsta kul att ni snart varit tillsammans i 4 år!! :D

Puss puss, syns snart när du kommer tillbaka från promenaden ;P

2008-02-26 @ 12:10:53
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0