Kul dag i Hassela :D

Igår så gjorde både jag och syrran premiäråk i hassela för den här säsongen. Det var faktist sjukt kul att åka lite igen, jag som trodde att jag hade tröttnat på att åka förra året, kanske beror på att jag aldrig hade någon at åka med då, men den här gången åkte jag med både syrran, schawon, tommy och syrrans kompisar, kul att vara ett gäng, något mycket roligare en att åka ensam! Synd bara att jag och syrran kom dit lite sent, för det första var det jag som packade bilen och när vi hade komit halvvägs till hassela så frågar Malin mig om jag tog med hennes stavar, men det hade jag ju inte gjort, trodde inte att hon åkte med dem, hon gjorde nämligen inte det förut, så det var bara att vända hem igen, sen påväg tillbaka höll vi på att köra över några galna skoterförare som kom ett helt gäng och inte tittade när de skulle över vägen så jag fick tvärbromsa och resten av gänget som kom efter på de andra skotrarna tyckte tydligen också att de hade företräde, men tillslut körde jag så de var tvungna att stanna, PUCKON! Lär er lite trafikvätt!
jaja, tillslut kom vi iaf fram och hade en toppen eftermiddag som vi bestämde oss för att göra om ganska snart, men nu verkar det som att min kropp har bestämt sig för att bli sjuk, men jag kurerar mig, vill ju åka sen när jag är ledig i två dagar, är ju inte ledig så ofta :/
Jag hade med mig lilla kameran för jag hade tänkt att fota lite i backen, men den hade inget batteri!!! Amatör jag! det är det första man ser till när man har med sig en kamera!

Jag bjuder på en bild från när jag, malin, jimmy och erik åkte till sundsvall i lördags istället, vi åkte dit för att hitta saker på mellandagsrean, men tro det eller ej, jag hittade bara tre saker varav bara den ena var på rean, men jag köpte iaf det viktigaste som jag åkte dit för, en ny mobil, min andra höll sig nämligen knappt vid liv :/

 


en bild som linda tagit på mig när jag kör bil, men jag såg nog nästan likadan ut när jag körde upp till Sundsvall :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0