Fan Fan Fan!

Jag har dödat min plattång!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!FAN!!!!!!!!! Hur ska jag överleva nu????? :(:(:(
Jag kan verkligen inte jobba eller visa mig bland folk utan att ha plattat håret för jag ser ut som ett troll då, asså, mitt hår blir inte direkt lite frissigt, fluffigt, halvlockit, korvit och fult om jag inte gör något med det, till och med min egen pappa skrattade åt mig undrade vad jag hade gjort med håret en dag när jag bara skulle vara hemma och lät det självtorka, så illa är det! så då förstår ni nog att det är kris som jag ska jobba fredag,lördag,söndag,måndag,tisdag.... Jag kommer inte hinna köpa en ny! uscha!!!!
Men pappa ska till Sundsvall i morgon, får vell skicka en lapp med honom, och jag måste skriva exakt vad det är för någon jag vill ha, annars kommer han vell hem med en våffeltång eller något istället :P


jag vill ha rakt och fint hår av mig själv!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lindapaulina

Vem vill INTE ha rakt fint hår? Min plattång faller snart i två delar, men jag använder den trots risken av att dö i förtid av en elektrisk stöt :P

Är det en likadan som jag har?

2008-12-18 @ 23:30:15
URL: http://lindapaulina.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-18 @ 23:32:59
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

uschabuascha, stackars dej :( men hoppas att du snart får en ny då :)

<3

2008-12-20 @ 18:07:37
Postat av: naela

ojoj jag glömde skriva namn ;o men det var iaf jag,naela :)

2008-12-20 @ 18:09:00
Postat av: naela

förresten, hur gick den sönder x)?

2008-12-20 @ 18:10:26
Postat av: Mikaela

Linda: Ja, det är en sådan som du har, men nu har pappa köpt en ny likadan åt mig när han var i sundsvall som tur är!



Naela: Jadu, jag fastnade i sladden med foten när jag gick förbi där den låg och råkade göra så den flög i glovet och när jag fastnade så höll jag på att ramla själv så jag lyckades sparka till den också :/ den blir varm och så fortfarande men en av plattorna lossnar helatiden så det går nästan inte att platta med den!

2008-12-21 @ 18:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0