vill vara med dig!

Gud vad jag saknar Jimmy, jag har börjat att längta efter honom nästan precis hela tiden nu när vi inte är med varandra så mycket som vi brukar vara. Men så kommer det vara nu tills vi kan flytta ihop med varandra. Eller visst kan vi sova hos varandra i veckorna nu med, men det känns inte så roande för Jimmy att sova här när han börjar jobbet vid 07.00 och har ganska långt att åka från mig dit, och det känns heller inte så roande för mig att sova hos honom när han ska upp så tidigt, vad ska jag göra när han måste gå och lägga sig tidigt och sen är han inte hemma på morgonen när jag vaknar och då ska jag sitta hemma hos honom helt själv tills bussen går hem vid ett, nej det orkar jag inte.
Men vi är iaf med varandra hela helgerna och sen träffas vi ju faktist i veckorna också, men det känns ändå tråkit när man är van att träffas så mycket mer, vi gick ju till och med i samma klass :P
Folk brukade undra hur vi orkade med att vara med varandra så mycket, men vi har alltid trivts så sjukt bra med ihop att det aldrig har varit ett problem, det har snarare varit roligt och underbart. Ja, anledningen är nog bara så enkel att vi passar så pass bra tillsammans och uppskattar varandra hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0