Stockholms resan :)

Nu var det länge sedan jag skrev här, har inte riktigt haft tid för jag och min Älskling har åkt bil ner till Stockholm och varit där över helgen. Det var riktigt roligat att åka egen bil ner för första gången, eller aa, vi hade lånat Jimmys mammas bil.
Jimmy hämtade mig efter jobbet på fredagen så åkte vi direkt ner till Elina, när vi kom fram var det bara att byta om och sminka om sig för att sedan dra till bussen in till stan och ut och festa :D Men det roligaste var nog när vi kom hem till elina och det var med lite folk och vi hade "efterfest" i hennes pool :D Alltid lika härligt att bada, spec när det var 26 grader varmt i den.
På lördag morgon så gjorde Elina roligaste grejen, hon skulle upp kl 7 för att jobba, men hon råkade gå upp en timme för tidigt och cyklade iväg till jobbet då :P haha, du är bäst Elina!! sen gjorde hon en annan grje också som var så sjukt himla modigt, men den tänker jag inte tala om!

Vi gick upp lite senare och skjutsade en kille som hette viktor till bussen, han sov också hos Elina nämligen. hehe, han frågade om det inte fans någon tunnelbana som gick från åkersberga när jag förklarade hur han skulle åka, det tycker jag var lite roligt :P

Sen åkte vi ner till min mormor och morfar i österskär och efter det drog vi till Nynäshamn till våran käre Omen och hans tjej, där var det också nice :D Och jag och Jimmy var bäst som lyckades hitta med bil från Åkersberga, genom stan och bort till nynäshamn. Första gången Jimmy körde bil i Stockholms innerstad och han klarade det gallant så jag är så stolt över honom!

En bra helg med andra ord, men jag är trött för vi kom inte hem förrens 02.30 i natt och resten av helgen kan jag inte påstå att det har blivit så mycket sömn på.

Träffade föresten min söta Ewa en sväng inne i stan i fredags ockå, det var kul att se henne igen. Men han inte träffas något mer som vi hade så fullspäckat schema, det var synd, vi hade ju tänkt att gå ut i stan i lördags också, men vi blev kvar i nynäshamn istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0