Imorgon!

I morgon kommer min Elina hit och det ska bli så himla roligt, jag och Jimmy ska hämta henne i Hudik kl 13.45 i morgon :) Sen kommer vi hitta på massor av roliga saker!
Och på onsdag åker jag ner till Stockholm, Annelie, ska vi satsa på att gå på tegel på onsdag istället om de hade slutat med det där på Tommys?
jaja, nu är jag trött och har inte så mycket att skriva.
Hade iaf en rolig dag på jobbet, så härliga människor som jobbar där. Sko kompaniet i Hudiksvall om ni vill veta.

muuu godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, aaa, eller hur. Jag har mina ljusa stunder ;) Jag vet inte riktigt när det är? Skulle vara skitkul att komma dock..! Saknar ju er norrlänningar. :P



Kul att du trivs med jobbet förresten. Kommit in i rutiner ännu?

2008-08-16 @ 23:57:46
URL: http://heygirl.blogg.se/
Postat av: Annelie

Jaa, vi får nog göra det faktiskt :)

Jag tror Karolina var på att följa med, och Emma kommer hem den här veckan, så hon kanske också vill :) Och så Elina såklart ;)

2008-08-17 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0