Hos André på Torsdagen

Först åkte vi till Tommy´s för att festa lite där på torsdagkväll, men dumma som de var så hade de inga vakter och polisen kom så du var alla tvugna att gå därifrån och klockan var bara 23.00 och vi hade verkligen inte lust att sluta festa när vi precis hade börjat, så André, min gamla klasskompis, ordnade efterfest hemma hos sig, så vi drog dit och hade sjukt roligt! Var väldigt kul att träffa honom igen också, har inte träffat honom på några år.
Men Elina och hennes kompis var tvugna att åka ganska tidit för Elina började jobba sju dagen efter, så det var synd, hade varit kul om de också stannade längre.
Sen skulle vi göra galna saker men vi tjejer bangade på att springa nakna på gården och snorta grillkrydda haha, vi är lite dåliga, men sen så var vi ju tvugna att göra någonting, så dåliga kunde vi ju inte vara, så då skulle de komma på saker som vi skulle göra så skulle vi se om vi godkände det, så vi kom fram till att vi skulle bada i kanalen, alla som bor i åkersberga vet att det är en smutsig kanal som typ har tio miljarder cyklar och kundvagnar på botten, men vadå, vi kunde ju inte banga igen!
Så vi gick dit typ tre på natten för att ta oss ett dopp :p Jag och Annelie gick ner för att känna på vattnet först men du bangade Annelie igen! Och jag ville ju inte bada ensam, men sen slängde sig André i vattnet och då kunde jag ju faktist inte vara sämre, så då hoppade jag också i bland neckrosorna :P hahha, det var KALLT! men roligt :D
Med andra ord en helt toppenkväll! Måste ner till mina åkersberga vänner oftare asså, två sjukt bra festdagar på rad!

André och hans två kompisar


Elina får en puss av mig


Jag får en puss av André


Sötisarna Annelie och Nazzli (vet inte hur du stavar ditt namn) :)


Jag och karolina


Andrés kompis, hmm... kommer inte ihåg vad han hette, jag och namn är ingen bra kombination :P


söta!


Alla ska bäras lite :P


Nu måste vi hitta någon bra musik :)


Mina roliga flickor ;D


Andrés snygga bar :)


haha, snygga vi är då!


Party, Party!


Snorta grillkrydda :P


Sen svider det mycket i näsan :P haha!


Nästas tur att få ont i näsan :p


Vår vän igelkotten!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul det va!!! =D

Ja trist att Elina o Nazli inte kunde stanna längre, men det var kul så länge det varade :D

Kul att ha lite bilder från kvällarna, saknar dig redan ju!

<3

2008-08-23 @ 08:39:03
Postat av: elina

ja det var jättekul att träffa er, fast jag var lite trött! du stavade nästan rätt på nazli ta bara bort ett z!

vi hörs! pusss

2008-08-24 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0