Fotojobb

Nu har mamma antagligen fixat lite fotojobb till mig :D Så roligt!
Jag ska nog ut och fotografera lite nu på hundarna. Jag älskar verkligen min Nikon D200 :D Har köpt en kameraväska nu för typ 360:-, ett fynd! De jag kollat på innan har legat mellan 500-1000 kr.
Men nu måste jag spara till ett till objektiv och ett bra stativ, det är inte billigt om man säger så. Men kommer vell lägga ca fyra eller fem tusen på ett objektiv sen får satsa på ett ännu bättre när jag har råd.
Hittade ett av mina drömobjektiv i Sundsvall, man fick prova att fotografera med det, men det kommer jag aldrig att ha råd med, 42 000:- :S jaja, drömma kan man, men jag skulle faktist inte vilja lägga så mycket pengar på en kamerapryl, nog för att jag vill bli fotograf, men någon måtta får det vara :P


Min kamera :D

Kommentarer
Postat av: Karin

åååh :D vad roligt med en sån bra kamera! Lyckos dig!! :D Hur mycket kostade den?

2008-08-27 @ 22:26:09
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Den kostade mycket! :p hehe, men ajg fick den till ett bra pris av min farbrors kompis, han hade tagit hem den från USA och haft den ett år så jag fick köpa kamerahuset för 7000:- och ett objektiv för 1000:- men han hade köpt kamerahuset från USA för ett år sedan för 14 000:- och det var tydligen billigt då, men de har nog sjunkit lite i pris nu när D300 har kommit.

2008-08-27 @ 23:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0